RSS
make pink pancakes not pink war

joi, mai 20, 2010

..

astăzi, în timp ce îmi vizitam propriul blog, am observat la etichete ca predomina "doar el" spre deosebire de alte perioade cand "el si ea" nu lasau loc pentru nimic altceva..

si m-am gandit cum naiba a avut loc schimbarea asta..

rezultatul gandirii e unul simplu, fără nimic spectaculos..acum ceva timp, mai precis cam în urma cu un an blogul a suferit schimbări dramatice, o mulţime de postari trecand. nu în nefiinţă, ci în uitare, ramanand ca postari nefinalizate..iar majoritatea erau cu "el si ea" pentru ca doar despre asta scriam..


" si-acuma va implor zambiti .. în lumea plină de urmări .. {..} .. lasati-ma sa fiu pe scări "  - A. Paunescu


Pasarea Colibri - Un om pe niste scari



4 reactii:

clara spunea...

e pe versuri de adrian paunescu melodia asta. inteleg ca toata lumea il uraste dar... nu poti totusi sa scrii un vers si dedesupt sa pui mircea vintila :P

Narcis spunea...

multumesc pentru corectare..nu e vorba ca il urasc, departe de mine asta..eu am pus asa din nestiinta..multumesc, am corectat

clara spunea...

ar trebui:P
e la moda (e ceva ce nu se demodeaza niciodata, de fapt) sa il urasti pe adrian paunescu si sa te prefaci ca n-a scris nici o poezie frumoasa

Narcis spunea...

nu am stiut ca e la moda ca l-as fi urat si eu:d..glumesc..la moda sunt o multime de lucruri aiurea, e greu sa fii la moda..eu nu pot sa ma prefac ca nu a scris poezii frumoase pentru ca din putinele poezii ale sale pe care le-am citit nu am gasit macar una care sa nu fie frumoasa..

 
Copyright 2009 nuficamine Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes