RSS
make pink pancakes not pink war

luni, februarie 01, 2010

raspuns..

ii multumesc lui Vania pentru leapsa si cu intarziere incerc sa raspund..



principala trasatura a caracterului meu: inconsecventa

calitatea pe care o prefer la un barbat: devotamentul

calitatea pe care o admir la o femeie: simplitatea

ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: individualitatea

principalul meu defect: calmul exagerat

ocupatia mea preferata: o caut, inca nu o am

visul meu de fericre: eu inotand in raul Traun

care ar fi cea mai mare nefericire a mea: eu neajungand sa inot in raul Traun

ce-as vrea sa fiu: clovn

tara in care as vrea sa traiesc: ------

culoarea preferata: albastru

floarea preferata: albastrelele

pasarea prefereata: pinguinul

prozatorii mei preferati: William Golding , Amelie Nothomb , Jennifer Lynch

poetii mei preferati: Al. Macedonski, A. Paunescu

eroul meu preferat: Hans Schnier din "Opiniile unui clovn" de Heinrich Boll

eroina mea preferata: Sera

compozitori preferati: William Bruce Rose Jr. , Saul Hudson , Vlad Dobrescu , Kurt Cobain

pictori preferati: Salvador Dali , Alexandrina Hristov (si nu doar pentru picturile lor)

eroii din viata reala: bunicul meu

eroinele din istorie: -----

bautura si mancarea preferata: savarinele si braga

numele preferat: Nicoleta

ce detest cel mai mult: lipsa loialitatii

personajele istorice pe care le detest cel mai mult: cei ce au dat voie sa se intample asta si multi altii

fapta militara pe care o admir cel mai mult: nu admir nicio fapta militara ,ii admir pe cei ce nu cred in razboi

darul natural pe care as vrea sa il am: -----

cum as vrea sa mor: tanar :)

starea de spirit actuala: confuz

greseli care imi inspira cea mai multa indulgenta: cele facute din naivitate

deviza mea: make pink pancakes, not war


neavand idee cine ma citeste trimit leapsa mai departe oricui ii place sa raspunda.. deocamdata sanatati!

4 reactii:

Vania spunea...

Aproape că uitasem...

Narcis spunea...

asta arata ca am avut grija sa raspund cat mai "devreme"..

andra spunea...

make pink pancacakes, not war :))) mi-a placut asta.

Narcis spunea...

@Andra m-am grabit cand am scris nu am "cugetat" indelung..originalul era make pink pancakes, not PINK war :d

 
Copyright 2009 nuficamine Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes