RSS
make pink pancakes not pink war

vineri, februarie 19, 2010

pt Anca..

8 reactii:

Gabriela Savitsky spunea...

Sunt căline?

Narcis spunea...

sunt cirese..in poza arata precum calinele insa cu siguranta sunt cirese..calinele au si frunza diferita cred..

Narcis spunea...

@update am gasit calinele aici

http://ro.wikipedia.org/wiki/Fi%C5%9Fier:Viburnum_01.JPG

H.Lo spunea...

Anca mea?:D... ca si eu stiu cate cirese mananca ea cand e vremea lor.

Narcis spunea...

..da..e vorba de "Anca mea"(cunoscuta si ca "ma cheri") :d..si nu e numai a ta Anca..sa stii ca revendic si eu macar o bucatica din ea :d

Anca spunea...

:))

H.Lo spunea...

Am aflat cam ce revendici din ea.:))

Narcis spunea...

@ H.Lo(bomboanca)..ce ai aflat?..si daca stii cam care e bucatica pe care o revendic crezi ca o pot avea?..te intreb pe tine si nu pe ea pt ca ma gandesc sa nu revendicam amandoi aceeasi bucatica:d

 
Copyright 2009 nuficamine Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes