RSS
make pink pancakes not pink war

joi, martie 11, 2010

nu va aruncati!






nu stiu ce inseamna "defenestrare" insa daca e ceva negativ nu sunt de acord cu ea, motiv pentru care voi milita pentru intrarea blogului domnului Vania in primii zece in ZeList..deocamdata nu stiu cum as putea ajuta, insa ma gandesc sa aflu cine sunt inaintea sa in ZeList si sa ii rog sa se retraga pentru ai inlesni intrarea.


P.S.: ii rog pe cei care imi pot da detalii despre cum as putea ajuta sa nu ezite sa o faca..




@update...am aflat ce inseamna defenestrare, motiv pentru care postarea a primit si un titlu.

5 reactii:

valer spunea...

am vazut ca ai aflat, dar vreau sa zic totusi:defenestrare inseamna a te arunca pe geam. este un termen frecvent folosit de asistentul meu de licenta

valer spunea...

si inca ceva, narcis. intra si pe blogul meu te rog , se cheama bloguluvaler.blogspot.com.

Narcis spunea...

multumesc pentru corectarea indirecta - eu scrisesem "defenestare"..asistentul tau de licenta e cumva doctor psihiatru?

valer spunea...

nu e doctor psihiatru, e la imunologie.il cheama zugun, il ma tii minte?

Vania spunea...

Dorinţa de defenestrare cu pinguri se aneantizează. Pingul este un link, însă dat pe articol, nu pe pagina principală.

 
Copyright 2009 nuficamine Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes