RSS
make pink pancakes not pink war

joi, martie 04, 2010

"simt adierea gandurilor tale"

..pentru ca atunci cand spun "frumos" eu ma gandesc la tine..



..si pentru ca uneori inima imi iese din amortire..rar, dar totusi se intampla..






..e pentru toti cei carora le e dor.

5 reactii:

Ramona Maria spunea...

stiu ca iti este dor...dar spune-ne si de cine...asa consider eu ca ar fi corect

Erys spunea...

Pe cat de melancolica melodia, pe atat de placuta a fost auditia...Sper sa nu te superi, am ascultat-o de doua ori...

Narcis spunea...

..vai de ce ai facut asta , nu sunt de acord sa reasculti..glumesc..ma bucur mult ca ai ascultat-o cu placere..te mai astept si sper sa-ti dau iar motive sa-mi creezi astfel de "suparari"..o seara placuta Erys!

Narcis spunea...

@ Ramona

nu-mi cere corectitudine..nu am destula..ar fi mai bine sa imi dai de la tine :)

Erys spunea...

Oops! ma speriasesi!...Multumesc! O seara placuta si tie! Voi reveni cu drag...

 
Copyright 2009 nuficamine Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes